środa, 20 stycznia 2010

LI IKUJ VUBU szczerze gardzi dwulicowymi ścierwami takimi jak TY, TY, TY, ONA, ON, WY.


*TUTAJ ZABAWA, PRZYJDŹ: zawijam kiece & lecę, dziękuję-proszę.
*TUTAJ ZABAWA, PRZYJDŹ: ach-och, orgazm.
*TUTAJ ZABAWA, PRZYJDŹ: jakie obowiązki, chyba nakaz melanżu po prawej..

*U NICH ZABAWA, PRZYJDŹ: piesiu, nie w tej kiecy, srajtanienagabywajta.
*U NICH ZABAWA, PRZYJDŹ: fuuu... dzisiaj nie kceta, fu.
*U NICH ZABAWA, PRZYJDŹ: kiedy som obowiązki, weźta się sami ogarnijta, a nie tylko melanż w głowie.

*JEST ZABAWA: mnie nie ma.
*JEST ZABAWA: no najlepiej na świecie [!]
*JEST ZABAWA: pochwalmy się jakeśmy się żeśta się beszta się łohoho.

mnie nie ma: a ch&j, *JEST ZABAWA.
mnie nie ma: najlepiej na świecie, akurat *JEST ZABAWA.
mnie nie ma: uff, a żeśmy się tak, że łohoho & *JEST ZABAWA

*JEST ZABAWA: jestem.
*JEST ZABAWA: no z dupy wzięte to wszystko.
*JEST ZABAWA: muł muł muł, a że to to tu jeszcze...

jestem: yyy *JEST ZABAWA [?]
jestem: no z dupy wzięte to wszystko, to *JEST ZABAWA [?]
jestem: muł muł muł, a że to to tu jeszcze, **NIE MA ZABAWY.


ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE MŁA: mmm, łoj nie, zorientujom się.
ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE MŁA: mmm, łoj nie, jutrotosomłobowiązki.
ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE MŁA: mmm, łoj nie, to na cię za drogie.

ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE BYLE KTO: nołproblem, bycz.
ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE BYLE KTO: pierwolićłobowiązki.
ZRÓBTA CÓS TAKIEGO ZE BYLE KTO: mmm... a pa siaki rocnik [!]

GNIJTA, PRZEKLINAM CIĘ, GNIJTA, PRZEKLINAM CIĘ GNIJTA, PRZEKLINAM [!]
GNIJTA, PRZEKLINAM WAS, GNIJTA, PRZEKLINAM WAS WSZYSTKICH,
PRZEKLINAM TYCH, KTÓRYCH CAŁE SZCZĘŚCIE JESZCZE NIE DOŚWIADCZYŁAM, PRZEKLIANM WAS, GNIJTA, GNIJTA BEZ WYJĄTKU, GNIJTA W MĘKACH, O ILE WOGÓŁE DA SIĘ MIŁO GNIĆ, GNIJTA, PRZEKLINAM WAS, MAM MOC.

MAM MOC.

GNIJTA.

Brak komentarzy: